Duktig...kanske lite :)

Jaha då är det måndag igen då. Var en intressant dag på jobbet. Det är alltid kul  med ngt nytt och lite omväxling.
Imorgon ska jag i alla fall se hur det är med min stackars galla, om det var gallsten eller inte. A är övertygad om att det inte är det, men vi får väll se. Måste komma ihåg att inte äta ngn frukost i morgon bara. Vet inte hur jag ska klara morgonen utan min halvliter te. Funderar på att ta med min kopp till jobbet så jag kan äta frukosten sen, men jag vågar nog inte riskera att tappa den eller ngt. Måste iofs ändå köpa en kopp som jag kan ha på jobbet, de är så små så de rymmer väl bara en dl eller så. Måste börja dricka te istället för kaffe. Det blir bara så bökigt med mjölk och så, men men.
Idag var jag iaf duktig och försökte träna efter jobbet, som sagt försökte ha ha. Trappmaskinen funkade inte riktigt som den skulle och sen pratade jag med en av de som jobbar det om vi kunde gå igenom maskinerna lite och göra upp ett tränings schema så man vet vilka maskiner jag ska köra och hur mycket osv.
Men vi hade bara en lång diskussion om träning och kost. han påstod att det inte gjorde ngn nytta att gå så mycket som jag gör, och det fattar jag inte, skulle det vara bättre att åka buss hem istället för att gå... det fattar jag inte. Så iaf, han sa att jag skulle cykla i 15 minuter och sen skulle vi kanske titta på maskinerna. Men sen tyckte jag att klockan var för mycket, vi hade varit där i ca 1 1/2 timme och sammanlagt kanske tränat 25 min, så då gick vi hem. Ville hinna träffa barnen innan de gick och lade sig. Får se om jag vågar mig dit igen, men om jag känner mig själv rätt så kommer det ändå gå ca 1 1/2 år innan jag gör ett nytt försök på gymmet så då känner de nog inte igen mig ha ha :) Nja ska nog kolla ngt annat ställe.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback