första snön...

Ja idag kom den... de första snöflingorna föll när jag gick genom porten på jobbet, visserligen uppblandat med lite regn men det snöade definitivt. Gick till morfar ovh klippte honom efter jobbet. Tog faktiskt bussen hem idag, kände inte för att gå i det där vädret. Jag lyckades faktiskt få morfar på lite bättre humör och det kändes bra. Han tycker att han är så gammal så att han inte skulle vara så betydelsefull längre... åhh vad jag blir arg på honom. Men idag sa jag hur mycket jag tycker om honom och då log han och gav mig en jättekram. Det kändes bra, lille pluttemorfar.

Nu ä rjag iaf riktigt trött, har inte kommit i säng innan 12 en enda dag den här veckan. Vi håller på att förbereda för Halloween på lördag. Det är visserligen jätte kul men jag fattar inte HUR vi ska hinna. Det är jätte mycket kvar att göra. Men det går ju inte att sätta igång ordentligt förän ungarna har somnat och då är det ju inte så mycket kvar av kvällen. Som tur är kommer barnens farfar och hämtar dem redan kl 8 lördag morgon, så då har vi dagen på oss att fixa det sista... dvs typ allt ha ha. Nä nu ligger A och sover i sin datastol så då är det nog lika bra att ge upp för ikväll.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback