Fredag kväll

Är sjukt trött efter hela veckan. Idag var det inte mycket att göra på jobbet men det var skönt, slutade iaf tidigt så dagen gick ganska snabbt iaf. Igår kväll träffade jag min söta vän Amelie för en fika efter jobbet. Alltid mysigt, tyvärr så hinner vi inte ses så ofta. Vi pratade bla om halloween och jag fick veta vad hon ska vara hi hi. Jag har inte sagt till ngn vem jag ska vara än. Gick en sväng till stan efter jobbet med familjen och tittade i leksaksaffärer, åt på Mc Donalds. De har slutat med chicken gourmet... bu hu, det var min favorit. De fick bli en gammal klassiker som QP, tyvärr var den så salt så den gick nästan inte att äta, men men.

Sov en stund när jag kom hem så nu är jag redo för fredagsmys :) Ev lite glass och film. Min kära syster har kommit till stan och ska kanske möta upp henne en stund sen, får se vad klockan blir.

Kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback