hemma igen

I torsdags åkte jag som sagt på utv dagar med jobbet. Det var riktigt intressant och kul. Tyvärr fick jag ett sånt anfall som jag hade härom dagen natten innan så jag var inte så värst pigg. Höll på att somna ett par gånger men det var när vi satt i grupper och disskuterade så det var inte så farligt, mest pinsamt när de andra märkte det. När programmet var klart för dagen gick jag och Ingvill upp till rummet för att vila lite inanan vi skulle göra oss iordning till middagen. När jag sitter och syr i knappen till min klänning, känner jag hur smärtan kommer krypande. Det tog ca 15 minuter och sen var smärtan olidlig. Men panodilen tror jag hjälpte så efter ca två timmar kändes det iaf lite bättre. Jag måste bara säga att jag har världens gulligaste chef. Hon satt hos mig i nästan en timme bara för att hon inte ville jag skulle liggfa själv och ha ont. De andra hade börjat äte redan men hon stannade ändå tills jag hade somnat till då gick hon ner men hon och ngr andra turades om att gå upp med jämna mellanrum och titta till mig. De var jätte snälla allihop. När jag kände att det hade gått över så pass att jag kunde upp och gå gick jag ner till de andra och då ordnade min chef mat åt mig. Sen kände jag mig riktigt bra och gick upp och bytte om. Resten av kvällen riktigt trevlig.

Föreläsningar på fredagen också och sen hem. Mötte upp familjen på stan en sväng innan vi gick hem. Skulle på tjejkväll hos en kompis som jag inte träffat på jätte länge men jag orkade inte så det fick bli en hemmakväll istället.

ses


Kommentarer
Postat av: Syrran

Men fy! Nu igen, det låter ju inte bra. Kanske dags att kolla upp det mer noggrant nu då! Hoppas du mår bättre nu iaf! Kram!

2008-10-26 @ 18:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback