Jobb... och mera jobb

Ja man hinner inte med så mycket annat just nu,.Jobbar i stort sett hela dagarna. I korren hela veckan och idag var det att springa en jäkla massa. Men men motion är alltid bra :) Jag hade faktiskt funderingar på att springa hem från jobbet igår men eftersom jag skulle till kören på kvällen skulle jag inte hinna dusha och så innan jag skulle iväg så jag skippade det, och det var tur för det behövdes ju knappast eftersom jag fick min motion på jobbet istället. Jag ska inte klaga, och det gör jag inte heller, för det är såå tråkigt när det inte finns ngt att göra. Men i morgon ska vi till Motala  med jobbet och det ska bli kul :)

Ikväll har jag imponerat på mig själv! Gick hem till mamma och pappa efter jobbet, Jag blev så besviken på A att jag inte hade ngn lust att vara hemma. Visserligen hade jag och mamma bestämt innan att jag skulle gå dit ikväll men nu åt jag och barnen där också. Jag skulle låna mammas symaskin och sy om min Halloweendräkt och en kjol jag köpte för ett tag sedan. Det gick riktigt bra faktiskt och det tog inte så lång tid heller. Det är så roligt, det skulle vara riktigt roligt att jobba med sånt. Bilder på Halloweendräkten kommer jag att lägga upp efter festen :)

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback