Landet

Är på svärmors landställe. Har typ sovit hela dagen :) Finns inte så mycket att göra här he he. Nja får väl erkänna att det har tagit lite att börja jobba igen, heltid dessutom. Även om man har fått gå upp tidigt när baby J har vaknat så är man ju ändå hemma och vilar, det kan jag ju inte göra på jobbet direkt. Det jobbiga är bara att jag har fått så ont i benhinnorna sen jag började jobba. Man spänner hela krobben och man får verkligen ta i ibland när man ska köra vissa sängar.

Har smakat kroppkakor idag för första gången, det vra jätte gott. Pitepalt är ju min älsklingsrätt så det var kul att smaka eftersom de är ganska lika. Tack svärmor!

Det har precis regnat ute och utanför finns en jättefin regnbåge, två stycken faktiskt men den ena syns bara svagt men det är två hela bågar


.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback