Ny vecka

Japp då är det måndag i igen då. Jobb som vanligt . Lille baby j är sjuk så igår kväll och idag har vi varit på sjukhuset med honom, hoppas han blir frisk snart. Just nu är han iaf pigg och kryper omkring på golvet och leker, hoppas inte febern går upp så mycket igen.

i fredags var det kalas hos min gamla barndomsvän Camilla. Det var jätte trevligt! Gick till Bomull. Fast ärligt talat... musiken är aldrig bra där. Iaf inte när jag har varit där, men jag kan inte bara ha haft otur för jag har ändå varit där ngr gånger. Är också glad för att min kära vän Viola kom med också.

Min outfit för kvällen  Jag och Viola

Jag och Camilla Krister och Viola tar en sväng om 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback