packa...

Igår kväll gick hade jag sällskap hem med en jobbar kompis, Ingvill. Hon följde även med hem och vi åt tacos och tittade på sex and the city filmen, jag vet, det var bara ett par dagar sen jag tvingade A att se den men den är SÅÅ bra! :) Jag gör inte som när jag var mindre iaf, när jag tyckte en film var bra då, så tittade jag på den ca två gånger om dagen varje dag tills jag kunde den så pass utantill att jag bara spolade igenom den och valde att bara se de bästa scenerna, typ den klassiska shoppingscenerna som är obligatoriska i en riktig girlygirl film. Ok det händer fortfarande, men bara ibland :) 

Idag var iaf en lugn dag på jobbet... skönt. I morgon åker vi på utv dagar med jobbet och det ska bli riktigt kul :)
Bäst att sätta igång att packa nu, ska dessutom springa över till mamma och pappa en sväng nu. Min bror är där så jag vill hinna träffa han en stund.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback