sovdags

Är riktigt trött ikväll. Det var iofs ganska lugnt på jobbet idag, hela dagen gick väldigt smidigt. Stackars baby j som är sjuk bara. All mat går rakt igenom och han är illröd och då menar jag verkligen illröd i rumpan. Stackars liten han hade så ont att han inte kunde sitta. Hoppas bara han blir bra snart!!!

Ver hemma en sväng hos mamma och pappa och hjälpte mamma att göra slingor i håret, tog mitt kvällste hos dem istället. De hade inget chokladte men det gick bra iaf :) Alltid lika mysigt att prata och dricka te hos dem. Även om jag aldrig har bott där de bor nu och har ett eget hem, så är det alltid hemma hos mamma och pappa också.

Är lite nervös för mina väskor också som jag skickade efter för ett tag sedan. Det stod på FedEx att de var levererade och att de hade lämnats vid dörren, men när jag ringde och kollade ifall de hade fått dem, var de inte hemma. Vilket kan betyda att de bara ställt kartongen där och om de inte var hemma då kan ngn har gått förbi och tagit lådan. Hoppas hoppas hoppas inte det!!! Jag får dessutom inte veta förräns imorgon så det blir en natt till som jah drömmer om dem och en dag till av oro. Jag vet det är bara väskor men jag vill verkligen ha dem och de var inte så billiga direkt, iaf inte för mig.

Nepp läggdags, det kan bli mycket op jobbet imorgon så det är bäst att försöka vara så utvilad som möjligt.

God natt

Kommentarer
Postat av: Syrran

Vad har du beställt för väskor? Nyfiken Har de kommit fram eller?

2008-10-19 @ 21:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback