Rolig jobbdag

Har varit i Motala idag med jobbet. Såå intressant.  Fick se en del roliga grejer med he he. På em hade en kvinna föredrag om kost mm men ärligt talat var det inget nytt hon kom med tyvärr. Det var typ, ät frukt och fullkorn och skippa vitt bröd, som om vi inte visste det redan, men men.  Fick iofs veta att det bara är svart te som är vätskedrivande... så med andra ord kan jag dricka mina teer utan att behöva bry mig om att dricka massa extra vatten :) är riktigt dålig på att dricka vatten, det blir väl typ två till tre glas om dagen och man bör ju dricka ca 2 liter, så det är kanske inte så bra :p

Åh just nu sitter A bredvid mig i soffan ochmasserar mitt öra, gud vad skönt det är. Det måste vara en sån där punkt som kineserna brukar gå på. Jag känner mig helt avslapnad i hela kroppen.

Måste bara säga att vi har haft otroligt vackert väder den här veckan, precis så här ska hösten vara, solen skiner och alla löv i olika färger, tyvärr kunde vi inte stanna på vägen och fota men det såg ut så här




kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback