kvällsmys

Idag träffade jag min lilla Amelie och åt lunch. Hoppas det gick bra för dig idag guman! Lill A var på kalas så jag, A och baby J var på stan. Inhandlade shampo och balsam från Tigi "Bed head". Tyvärr hade den sorten ag brukar använda gått ur sortimentet så det fick bli en annan sort, men den är nog bra den med.



Sen köpte vi lite rekvisita till Halloween men det visar jag senare :) Innan vi hämtaqde Lill A tog vi en fika på Lindahls. Jag älskar deras chokladbollar, det är väldigt mycket socker i dem, men de är rikktigt goda. Idag hade de dessutom ROSA pärlsocker på :) Det stod mitt namn på dem, utan tvekan.



Var upp en stund till morfar en stund och hälsade på.
Ikväll åt jag och A kräftor och hade lite mys framför tv:n. Ser på paycheck, den är helt ok faktiskt.

  

Nää nu sitter jag i soffan och slumrar med datorn i knät, det är nog ett teckaen till att det är dags att gå och sussa,

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback