Äntligen helg

Ok bara för att jag har bestämt mig för att inte svulla ikväll så är jag naturligtvis jätte sugen på allt! Men det är väl för att jag tänker på det. Ska nog göra en kopp chokladte och smutta lite på.
Var hos frisören idag igen och gjorde nya slingor, det blev lite mörkare än jag tänkt mi sist och idag ljusade jag upp det lite. Nu är jag nöjd. Måste ju vara ljus till Halloween :) Idag var det lugnt på jobbet iaf och det var ganska skönt, pratade lite med den nya tjejen.
Idol står på nu, måste ju ändå följa det, om inte annat för att följa med snacket på jobbet ha ha. Likadant med Bonde söker fru men det har jag inte sett än, men jag måste väl se ngt avsnitt för att se vad det är och vad de pratar om.

I morgon ska vi till Linköping på 30-års kalas på eftermiddagen och på kvällen är det utgång :) Det var länge sen jag var ute och dansade så jag hoppas det är bra musik i morgon. Det kan vara väldigt blandat på Bomull och tyvärr måste jag nog säga att de flesta gånger jag har varit där så har musiken varit riktigt kass. Dessutom är dansgolvet väldigt litet men det beror väl också på att det egentligen är mer en restaurang. Jag frågade de nya tjejerna på jobbet om de ville följa med, hoppas, skulle vara kul att lära känna dem bättre. Vi får väl se. Nästa fråga är vad man ska ha på sig. Har en idé men det beror på hur upppklädd jag känner för att vara, hmm, ja det får vi se i morgon.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback