Hemma

Hemma efter en lång dag. Imorse var det min tur att sova åhh vad skönt det var. A gick med Lill A till skolan och hade baby J med sig. Frukost framför tvn sen gick vi ut på en lång promenad. Det var helt underbart ute idag, precis så det ska vara på hösten. Klarblå himmel och sol och faktiskt riktigt varmt. är ju fortfarande van vid 40 grader från Turkiet resan förra veckan men idag kunde jag njuta ute :)

På em träffade jag först en gammal jobbkompis, Linda och vi satt ute på en bänk i solen och pratade lite. Sen träffade jag en annan kompis Nina som var på besök från Åland med sin lilla bebis Melvin. En annan kompis Tessan var också med med sin bebis Elli, vi känner inte varandra så väl vi ses bara när Nina är med. Det är de som är kompisar så jag kallar henne mer för en bekant men men sak samma, det är kul att träffa henne också, Satt ett par timmar på Fräcka och pratade bebisar, man tröttnar aldrig på det ämnet hi hi. Nähe nu är det visst dags att gå till kören, får väl se hur det går att sjunga ikväll med halsen som inte är riktigt bra än, men det är väll alltid bra att vara med lite så man vet vsd som sägs iaf.

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback