Mums..

Ikväll hade vi mysig våffelkväll i soffan framför tvn. Tittade på How i met your mother som är en riktigt bra serie. Har verkligen inte gjort ngt vettigt idag. Var så trött efter bara 4 timmars sömn. Har mest slöat framför tvn hela dagen, först Gossip girl som är min absolute favoritserie just nu sen The secret life of an american teenager som också är riktigt bra. Jag gillar att se saker som man kan känna igen sig själv i, fick ju min första son när jag var väldigt ung, ha ha nu låter set som jag är jätte gammal som ser tillbaka i tiden. Ok jag var yngre, var bara 18 när han föddes.

Fortsätter även kvällen framför tvn, just nu är det outsiders som står på, det handlar om nudister ikväll ha ha. Jag skulle verkligen inte kunna gå runt och vara naken jämt, gå på stan osv. Visst jag kan förstå de som tycker det är skönt och inte behöver man bry sig om vad man ska ha på sig men å andra sidan för en som älskar kläder skulle jag inte kunna tänka mig att vara utan dem av den anledningen heller. Halva nöjet när man ska ut en kväll är ju att klä upp sig :) 

Min sambo skulle gärna gå runt naken hemma om han fick men jag tycker han kan ha på sig kalsonger iaf och det har han som tur är. I början protesterade han när jag bad honom ta på sig mer kläder när kompisar kom över men nu gör han det untan att säga så mycket. Skulle själv tycka det var lite pinsamt att komma hem till kompisar och deras sambo traskade runt i bara kalingarna, man ser faktiskt mer av vad som finns under än vad de kanske tror.
Undrar om de som är nudister jämför sig med varandra Jag menar man ser ju faktiskt det som man brukar jämföra? jaja nu ska jag sluta flumma om detta ämne.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback