Ny frisyr

Idag var lämnade jag Lill A på skolan och när jag kom hem tittade jag på det senaste avsnittet av Gossip Girl. Sen träffade jag As syster och fikade med henne innan jag gick till frisören. Jag tog av en bra bit idag, lite synd när håret äntligen hade blivit långt men det var så slitet efter sommaren och amning så det behövdes verkligen, dessutom vill jag få det mer jämnlångt., det blit så tunt i topparna när det är så mycket uppklippt. Färgade och slingade med men det blev mörkare än jag tänkt mig så jag kanske går in och ber de läggare en lite jlusare färg över... vi får se.

Sen gick vi ner till stan en sväng, hittade ett par stövlar från Vagabond, och ngr andra småsaker.






Nu får jag skäll av A för att jag förkortar några till ngr. an skäms över mitt språk ha ha. Om ngn av hans kompisar någonsin kommer läsa detta så ska vet ni att han är helt emot detta! Andreas godkänner inte under inga omständigheter mitt skriv språk. (Säger han som stavar hade med två d).

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback