tee time

Nu är det altså kväll... min sista mammalediga dag. Imorgon börjar den "vanliga" vardagen igen. Var och fikade med Linda ikväll på fräcka. Hon hade också ångest angående sitt jobb, fast på ett annat sätt. Det var iaf riktigt trevligt. Nu sitter jag som vanligt med mitt te i soffan :) Provade ett av de nya teerna ikväll, ett rött te med chokladsmak, var faktiskt riktigt gott. Jag är inte så jätte mycket för röda teer men det här gillade jag. Bättre att dricka rött te på kvällen.
oups ser att kl börjar närma sig halv 12, dags att gå och lägga sig så jag inte somnar på labbet imorgon, hoppas bara att min chef är snäll imorgon och låter mig få en mjukstart. Har hört att hon inte ska vara där imorgon så vi får väl se.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback