fredagsmys

Idag har varit en riktigt soft dag, tja visserligen ska jag väl inte klaga om alla andra dagar jag har det ju ganska bra, mysig kan man kanske kalla det istället... ja en mysig dag. Vaknade imorse och märker att vi har fått sova till kl 7...7!! underbart sovmorgen :) Senaste tiden har morgonen börjat vid halv 5 så detta var riktigt trevligt.  Vi gick hela familjen upp till skolan för att lämna A, det är så vackert ute nu med alla gula löv. När vi kom hem sov jag en stund till på soffan och sen gick Jag, A och baby J till stan. Det skulle inhandlas en lära-gå-vagn och det blev en svart från Brio. För att inte storebror skulle bli avundsjuk så köpte vi ngr yo gi oh kort (eller hur det stavas) som är populära nu. Köpte en rosa bägare i äkta plast som jag ska dricka ur på halloween... hi hi hi det ska bli så roligt, planerna är i full gång och jag kommer skriva mer om det framöver :)
 
A åkte till Stockholm idag så eftermiddagen och kvällen har jag varit ensam med barnen. Vi passade på att göra laxpasta till middag mmm vad gott det är, men A tycker inte om det så det gör vi när han inte är hemma. Ikväll har vi haft fredagsmys och tittat på Katten Gustav filmen och ätit popcorn. Tyvärr var jag tvungen att tvätta ikväll med så nu sitter jag och väntar på att det ska bli klart inan jag går och lägger mig.

Vi åt lunch på stan idag och allvarligt... vad har hänt med portionerna egentligen?? Vi beställde en varsin sallad och så får man välja 5 tillbehör, så har ju de flesta ställena numera, men det vi fick var fan i mej ingen sallad. Ngr ynka små salladsbitar en liten tomatklyfta två gurkskivor var grunden sen fick man välja till själv men det var lika lite av de sakerna också. Inte en chans att man blir mätt på det, och 70 spänn kostar det. Dessutom var inte salladen så jätte fräsch heller. Nej de har riktigt goda mackor men sallad tar jag inte mer där.

Hoppas tvätten är klar nu så jag får gå och lägga mig...*gäsp*

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback