bad och shopping

Idag var jag och Lill A på badhuset, gud va kul vi hade. Det är löjligt hur man kan känna sig som barn igen, båda var lika uppspelta . Det var jätte mysigt och det känns bra att göra ngt bara han och jag eftersom det har varit mycket med baby J och så. Han får ju mycket uppmärksamhet och det är inte alltid så lätt att ta som storebror men han gör det ändå med bravur måste jag säga. Själv är jag ju minst så jag har ju inget direkt att jämföra med men jag kan tänka mig iaf. Som yngst av tre syskon är man ju alltid lite liten.

Ikväll kom morfar och mamma och pappa hit och fikade. De har inte firat mig efter jag fyllde år så ikväll blev det tårta och paket. Fick bidrag till sysmakinen Wii :) Jag längtar tills jag kan köpa den vilket borde bli nästa månad. Jag har massa saker som jag vill sy. 

Ikväll efter mycket om och men så fick jag ÄNTLIGEN iväg min beställning från Bergdorf. Är lite nervös faktiskt och kommer nog inte riktigt slappna av förrän paketet har kommit fram. Två väskor från Marc by marc jacobs blev det, en "vanlig" handväska och en clutch. Längtar SÅ tills jag får dem, men som sagt slappnar av när de har komit fram :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback