kväller

Vaknade halv fem imorse också eftersom baby J tycker att det är dags att gå upp så dags. Träffade Linda på fm och åt lunch på Fräcka. På em träffade jag Kattis och fikade med henne. Ha ha Man får verkligen passa på innan man börjar jobba igen. Det var kul att snacka lite skit eftersom vi inte ses så ofta. Funderade på att stryra upp lite tjejmiddagar med ett par andra gamla kompisar, det borde faktiskt inte vara omöjligt! men ändå tar man sig aldrig tid. Men ska försöka se till att det blir ändring på det. 

Ikväll var det föräldramöte på As skola, ÅÅHHH blir galen på vissa människor. Det ska alltid vara ngn som ska provocera och bara vara allmänt jobbig. Det blir så löjligt till slut att sitta och tjafsa om struntsaker men men som sagt det finns alltid ngn. Annars var det intressanta saker som togs upp. 

Har fortfarande ont i halsen men nu börjar jag bli så hes så jag lär väl knappt kunna prata alls snart. Dricker en stoor kopp mandelte, det är så gott! Ett perfekt kvällste hoppas det hjälper halsen lite iaf. Jag är en riktig teoman, jag vet inte hur många koppar jag dricker om dagen men det brukar bli minst tre och då är det stoora koppar :) Sen har jag speciella teer som jag dricker beroende på vilken tid på dygnet det är. På morgonen och dagen vill jag ha ett som är mera fruktigt och på kvällen vill jag ha ett som ärmer...hm ja vad ska man säga... mustigt känns som ett bra ord. Jag dricker t ex bara mandelte på kvällen, jag kan inte dricka det på dagen.

Tittar på Oskyldigt dömd på 4an som är en svensk serie. har inte sett den förut men den verkar faktiskt vara riktigt bra, Persbrandt är ju med och då brukar det vara ganska bra. Han tar ju knappast ngr dåliga roller :) Stod på löpsedeln idag att han skulle ha varit otrogen, vi får väl se framöver om det är sant eller inte. Åh nu får han dit skurken ha ha :)

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback