Bio

Bio igår, såg på Confessions of a Shopaholic. Jag hade kanske lite höga förväntningar. Den var ok men jag trodde den skulle vara bättre. Ganska klassisk story dock, hon var söt, han var snygg, de föll för varandra, blev osams och sen sams och antagligen levde lyckliga ever after. Hon påminde dock ganska mycket om Reese Witherspoon i Legally blond filmerna, både i sättet och talet. Och hon hade ju VÄLDIGT fina kläder hon också, det man såg. 

 

 

 

 

 

Jag säger bara JA TACK :)

 

Nu väntar jag bara på att Alexandra ska ringa, vi ska till parken med lite fika. Måste ju passa på när det är så härligt väder!!

 

Puss


Kommentarer
Postat av: Syrran

Den lila klänningen var ju riktigt nice! Men jag hade definitivt valt andra skor till!!

2009-04-05 @ 23:20:02
Postat av: Jag

Jag tror nog hon hade andra skor, så den bilden är nog tagen mellan tagningarna.

2009-04-06 @ 10:24:54
URL: http://liewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback