För den nyfikne

Nu kan man tydligen kunna ta reda på könet på bebisen genom att kissa på en sticka, ha ha. Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska tro om det men enligt det här testet ska man kunna göra det från vecka 10, för 449 kr. 

 

 

Blir det en flicka blir substansen gul/orange och om det är en pojke blir det blågrönt, det skulle vara roligare om det blev rosa och blått och jag skulle inte bli förvånad om det kommer vartefter :) Som sagt, ha ha ha!! Hade det varit billigare hade jag nog köpt det på skoj men nja.... jag får nog vänta och se :)

 

 

Puss


Kommentarer
Postat av: Syrran

Ha ha är det sant?! Är dock rätt misstänksam... :-)

2009-04-02 @ 22:22:41
Postat av: Oma

Det har ju nyss varit första april!!!

2009-04-03 @ 19:55:04
Postat av: Jag

Jo, det är jag med, men som sagt,det känns lite mycket pengar att köpa bara på skoj men det hade varit roligt att testa.

2009-04-04 @ 11:59:51
URL: http://liewe.blogg.se/
Postat av: Oma

Tror fortfarande på första aprill!!!!!!

2009-04-05 @ 22:25:12
Postat av: Alexandra

Haha jag känner mig lite tveksam till detta men det vore ju roligt ifall det funkade, kanske ska testa på skoj innan bm i linköping

2009-04-09 @ 23:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback