Första...

... dagen tillbaka på jobbet avklarad. Jag måste nog erkänna att det bar emot igår att bara tänka tanken på att börja jobba igen. Inte det att jag inte trivs utan det har bara varit så skönt att vara hemma. Men när jag väl kom dit så var det roligt ändå så det känns faktiskt bra. Det var ganska lugnt mesta delen av dagen och det var skönt. På em blev det lite extra men vi var kort om folk så det var därför. Men jag får nog säga att det var lättare att gå till jobbet idag när det var ljust och soligt än vad det var i höstas när det var mörkt och regnrusk. Flera frågade om jag var tillbaka för gott nu så att säga eller om jag ska vara hemma mera.... ja he he, det beror ju på hur man ser det, jag ska inte vara hemma med Joshua ngt mer iaf... :)

 

Ont i fötterna har jag också, jag har ändå gått väldigt mycket när jag har varit hemma, men det är klart, jag satt ju lite mer emellanåt, idag , satt jag ned i en timme sammanlagt på 10 timmar. Hm, ska nog be A om lite fotmassage ikväll.

 

Puss


Kommentarer
Postat av: Oma

Hörru!

Gott, det är godisd, men gått har du väl gjort idag!

Skönt att det kändes kul att börja jobba idag i alla fall!

2009-04-02 @ 21:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback