Hus

Jobb jobb och jobb, det är precis vad jag orkar med numera. Är SÅÅ trött. Men men, det är bara att bita ihop och hoppas att man blir lite piggare snart.

Igår var vi iaf och tittade på ett hus. Som jag skrivit förrut är jag riktigt sugen nu men än är det väl inte riktigt läge men det är lika bra att börja titta så man vet vad man vill ha och vad man inte vill ha. Det vi tittade på igår hade ett bra läge, bra pris och bra planlösning. Eller ja.. priset går väl att disskutera, det är billigt för ett hus men när vi kom dit var det lite mer renovering än vi trott så det hade inte varit värt så mycket eftersom det skulle nog dra uppåt miljonen att rusta. Vi vill ju iofs ha ett hus att jobba med så vi får det som vi vill ha men det här var allt och då menar jag verkligen ALLT. Golv, tak, väggar och dessutom plöja trädgården helt och hållet. Okej, det var ju inte direkt prio men den var tvungen att grävas upp till stor del. Men visst hade vi kunnat göra mycket med huset men det hade inte funkat för oss nu iaf så det är bara att kika vidare. Men det är roligt att gå och titta. Men som sagt det är skönt om det iaf är någorlunda beboligt när man flyttar in, det här hade inte gått att bo i förrän om kanske ett år, det kändes ganska snuskigt. 

 

Buhu, börjar föresten att få ont i halsen, inte bra inte bra. Ska sova nu och hoppas jag känner mig piggare imorgon.

 

Puss och god natt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback