Min helg del 2

Väl uppe i Stockholm kom J och mötte mig. Vi hade anmält oss till Vecko Revyns EGO på Ambassadeur. Fick en varsin goodiebag direkt innanför dörrarna, på övervåningen fanns det lite av varje, man kunde bli sminkad, få håret lockat, naglarna lackade, tipspromenad och lite reklammontrar mm. 

 

Goodiebagen (det var en kondom med också men den gav jag bort, kändes lite meningslös just nu he he)

 

På programmet var det lite olika debatter och ngr bloggare bla Tyra och Blondinbella som skulle prata lite om självkänsla mm. De hade lite olika tävlingar och av en kunda man vinna olika produkter från BabyLiss. KIllen bakom disken säger "Nämen hej är du här, allt bra?" Ha ha det är samma kille jag köpte Sodastreamern av på Media markt hemma dagen innan. 

 

Men när det var nästan en halvtimme försenat och lite dåligt drag beslutade vi oss för att gå. Vi hade ju sett det mesta, hade varit kul att höra lite av vad de hade att säga men hade ingen lust att stanna kvar hela dagen så vi påbörjade våran shoppingrunda istället. Lite besvikna blev vi dock, hittade inte mycket. Vi gick ändå i 8 timmar tills stan stängde och kom hem med ett par skor, en scarf och en klänning. Skorna var mina och absolut underbara!!!!!!! Måste hitta ett bra tillfälle att knata runt i dem bara :) Iofs så känns det slöseri att köpa för mycket kläder nu, även om jag kan ha dem ngn månad till kommer det iaf att kännas som mammakläder även efter graviditeten så jag ska nog satsa på accessoarer istället så får jag shoppa mer när bebben är ute :)

 

Trötta i fötterna åkte vi hem och gjorde tacos och såg på film.

 

Tja, den var helt ok. 

 

Resten får jag fortsätta med imorgon. Nu väntar sängen.

 

God natt

 


Kommentarer
Postat av: Syrran

Jaså, till Sthlm har du tid att åka men inte till din egen syster... mutter mutter

2009-04-29 @ 00:30:23
Postat av: Jag

Eehh det brukar ju vara du som inte har tid! Upptagna karriärskvinna som du är :)

2009-04-29 @ 09:35:19
URL: http://liewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback