Min helg del 3

På söndagen hade vi inga direkta planer. Vi hade ju som tur var hunnit med det mesta av shoppingen dagen innan även om resultatet blev völdigt tunt. Iaf, J hade sagt på lite skoj att hon kunde hämta ett par trädgårdsmöbler åt den familjen hon bor hos och de hade tagit henne på orden. Så kl halv tio satte vi oss i bilen och påbörjade våran roadtripp ner till Ängelholm. Inte riktigt vad vi tänkt oss men vi fick ju iaf umgås under tiden :)
Vi laddade upp med godis och dricka i stort sett vid varenda mack vi åkte förbi ha ha, det var länge sen jag åt så mycket godis. Men roligt hade vi. Vi stannade förbi hemma i Norpan och åt lunch med As andra syster P. I Halmstad skulle vi hämta släpvagnen och det var nog det största vi sett. Säg så här, vi behövde knappast fälla ihop möblerna när vi skulle lasta in dem och då var det ett bord, en soffa två stolar och jag tror det var fem pallar. Irriterande bara var att vi fick åka runt till tre olika mackar innan vi hittade rätt, och värdelösa på att beskriva vägen var de också. Så vi var lite smått irriterade när vi kom fram men men. Innan vi hämtade möblerna hämtade vi upp pappan i familjen vid flyget så inte J skulle behöva köra hela vägen hem också. Vi var hemma runt ett på natten. Tack och lov började jag inte förän kl 9 dagen efter så jag fick lite sovmorgon. Ont i fötterna efter att ha suttit stilla så länge men som sagt roligt hade vi.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback