Mjölskalle

Joshua har ju fått för sig att han ska vakna om nätterna igen. Så den senaste veckan har vi vaknat mellan 3 och halv fyra, då vill han ha välling och sen ska han leka, runt halv sex somnar han om och sover fram tills vi går till dagis. Tyvärr kan ju inte jag sova då igen utan måste vara vaken. Nu har jag ju dessutom börjat jobba igen så jag vet inte om det är för att han har börjat dagis och märker att han är borta från oss om dagarna eller om det är en reaktion efter vi var på sjukhuset, troligtvis är det en kombo. dessutom tror jag har är inne i en tillväxt period för han kan äte hur mycket som helst, även på nätterna. Men men, nog om det men det är iaf därför jag inte uppdaterat på ett tag, jag har somnat på soffan så fort jag kommit hem.

Konserten i söndags gick bra, känns jätte kul att vi ska göra om den i advent, då sjunger vi dessutom fler satser från den så då blir det i stort sett hela verket.


Nu är det fikadags, ser om jag blir lite människa efter det. Imorse trodde jag att jag hade satt i linserna men det hade jag inte,  jag hade visst kastat dem istället, smutstvätten hamnade i skräpkrogen istället för tvättkorgen osv.

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaså?! Jag tror att du är lite lat bara! ;-)

2009-04-08 @ 18:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback