På stan... :)

Igår var vi på stan hela familjen efter jag slutat jobbet. Var tvungen att köpa nytt shampo och balsam. Jag hade ett bonuskort i den affären men när jag grävde lite i plånboken upptäckte jag att jag hade två och tillsammans blev det ett fullt, alltså ett köp med 20 % rabatt. Ja, "var det bra så"... hm nja då kan jag ju passa på att ta lite mer, så ett par silocondroppar, torrshampo och volympulver fick ramla ner i påsen också. Ekonomisk eller bara småsnål??? skitsamma så länge det är saker man vill ha så ska man passa på även om det blev lite mer än vad jag hade tänkt från början :)

 

Idag var jag återigen nere på stan eftersom vi hade glömt att köpa doppresent. Ska på As kusins sons dop imorgon. Hittade en jättesöt speldosa, det är svårt att  handla till ngn när man inte känner dem så väl, har ju typ bara träffats tre gånger. Men jag hoppas den blir bra iaf. Sen var jag ju tvungen att ha en ny klänning till mig själv också :D Måste ju ha ngt som jag får plats i, hittade en jättesöt gul klänning på MQ och den hoppas jag kunna ha hela sommaren. Hoppas bara att det är fint väder imorgon också så jag inte behöver frysa ihjäl. 

 

Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback