Påskafton nr 1

Uh är jätte trött men jag kände mig så torr i huden så jag passar på att blogga under tiden masken ligger på :) Ikväll firade vi påsk med min familj eftersom vi ska vara med As imorgon. Middag, tårta och det traditionella äggletandet. Tur för mig att påsken var sen iår eftersom jag fick börja äta godis igen i tisdags hi hi. Nu gäller det bara att inte fastna igen i sockerfällan. Ja ja annars är det väl bara att sluta helt igen. 

 

Alexander målar ägg

 

Lille joshua målar ägg, men han är ju helt galen i ägg så efter det skrek han mest fram tills han fick ett vid bordet.

 

Det färdiga påskbordet

 

Nä det får bli det för ikväll.

 

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback