Söndag

Idag var vi på dop, tyvärr åkte chauffören iväg med min väska, vilken kameran låg i så vi fick bara ngr halvbra bilder med As kamera. Men men. Det var fint, som det brukar vara på såna här tillställningar. Däremot vet jag inte om det är mina hormoner eller om jag bara är lite konstig just nu, men direkt när kantorn började spela och de tågade in blev jag alldeles gråtmild och det höll i sig den större delen av dopakten. Jag blir typ jätte rörd men jag vet inte varför... hm. Det var inte måna från mammans släkt där (och då är de ganska många) så det kändes bra att vi kom. Alexander åt så han mådde illa men det brukar han ju göra, sin mor upp i dagen :) (iaf i den åldern.... ok då ibland fortfarande). Men det inte han orkade slafsade glatt lillebror i sig, jag fattar inte, det verkar inte finnas ngn botten i den ungen. Nu ikväll grillade vi korv och hamburgare och gjorde pomme till. Joshua åt en korv och en hamburgare och en massa pomme till, den är ju för sjutton nästan en vuxen portion!! Hoppas han klarar sig på det inatt :)

 

god natt


Kommentarer
Postat av: Oma

Räkna inte med att sova, räkna med magknip!

Men de är ju för goa båda två!

Mamma är lik sin mamma.....

2009-04-19 @ 23:19:59
URL: http://liewe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback