Ur barnamun

Jag tror det finns en bok som heter så... eller? Jag vet inte vad jag ska säga om min son just nu, men Alexander och min blivande svåger sitter och leker en lek som går ut på att man ska säga första och sista bokstaven i ett ord och sen en ledtråd. P tänkte på ett ord som började på B och slutade på N. Ledtråden var att det heter "Gule böj" på norska. Alexander funderar länge och vi säger att han ska lyssna på ordet... vad är det som är gult och böjt, men han kommer inte på det. P säger att man kan äta det. På skoj säger han att man kan stoppa det i ... stjärten, han drar lite på det för att visa att ha skojar. "Jaha" säger Alexander "är det banan?"......... Jaa jag vet inte om jag ska skratta eller gråta även om jag började skratta så jag grät. Men hemma hos oss äter vi bananer och det är det enda (......ha ha).

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha vilken finurlig son du har! Och jag en pervers man! ;-) :-D

2009-04-10 @ 00:44:28
Postat av: Jag

Ha ha... japp :)

2009-04-10 @ 23:22:38
URL: http://liewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback