Snark..

Igår hämtade svärmor Joshua från dagis, så när jag kom hem var det bara A hemma. Lite skönt var det faktiskt och bara få slänga sig på soffan och bara få vara en stund. Fast efter en stund börjar man ju sakna dem ändå. Joshua kom hem efter en timme ungefär. Tog bussen hem igår eftersom det var så trist väder och så tänkte jag spara lite på orken också. och faktiskt så kände jag mig ganska pigg på kvällen. Så efter vi hade lagt Joshua vid halv 8 satte vi oss framför TVn och tittade på Ballar av stål. A frågade om vi skulle se på ngt mer, absolut säger jag och lägger mig tillrätta i soffan .... och somnar. Fan då, jag kände mig jätte pigg men jag behövde bara lägga mig ner så deckade jag, ja ja så kan det va.

Inatt vaknade Joshua två gånger, först vid kvart i ett och då fick han välling och sen somnade han om, sen vaknade han vid halv 4 men somnade när han fick ligga i våran säng. Jaa då har han väl börjat med "nattvandringen" nu då, förutom att han inte kan vandra själv ha ha. men vi försov oss imorse ändå, fast vi faktiskt fick sova lite mer inatt. Så vad gör man då... jo man får prioritera. Snabbdush och göra sig iordning (sammanfattning av påklädning och sminkning) fixar luggen och resten av håret får bli en slarvig knut. Småspringer till dagis med temuggen i ena handen samtidigt som jag äter en macka och kör vagnen med den andra. Kommer till jobbet bara lite sen idag, tack och lov för flex :)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback