Över...

Övertalig på jobbet idag så jag gick mest runt och pysslade med lite av varje. Var bla på humlejakt med en av våra överläkare ha ha, men vi fick den till slut. Ganska skönt med en lugn dag men det gick lite långsamt. Lyckades faktiskt komma i tid till jobbet idag, det har varit lite dåligt med det på sistone eftersom det tar tid att komma iväg med alla barn på morgonen. Fast vi har väldigt trevligt när vi går, A och jag gör sällskap nästan hela vägen så då har man tid att bara gå och småprata lite. På kvällen ska man ju hinna med så mycket annat så då får man ta det viktiga. 

 

Idag har bebisen verkligen varit igång, hittills har det varit väldigt lite men ngn gång bland men idag har det varit mycket mer. Åh det är så mysigt! Än så länge känns det ju bara inuti, Alexander satt och försökte känna utanpå magen igår och han blev så besviken när han inte kände ngt. Han tyckte det var så roligt när jag hade Joshua där inne. Nu är det bara två veckor kvar till ultraljudet. Vi gjorde ju ett när vi gjorde nupptestet men nu är det det stora. Det är så häftigt att man kan se så mycket.

 

Den här är är från nupptestet och då hade jag gått 12 fulla veckor. Kul att gämföra den här bilden med nästa 

 

Puss


Kommentarer
Postat av: Syrran

Nu har det varit tyst länge! Hur är det med dig?

2009-04-28 @ 20:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback