Vårdag

Dagen har flytit på bra, inga katastrofer alltså :) Lunch med Amelie på fräcka. Sen skjutsade hon mig till Joshuas dagis, men straxt intill kom vi på att det var faktiskt 20 minuter kvar tills jag skulle hämta honom, så vi stannade förbi Halvars och tog en glass där under tiden. Kom dock på försent att jag skulle ha tagit en mjukglass istället. Jag föredrar GBs glass. Tänkte sätta oss i solen och insupa lite sol men det blåste en del så efter ett par försök på olika platser satte vi oss i bilen. Men den stod ju i solen så det får väl räknas he he. Hoppde sen ur bilen näst intill i farten och sprang in till dagis. Men där låg han och sussade så sött men efter 20 minuters väntan gick jag in och väckte honom. 

 

Eftersom det var så fint väder idag ville jag grilla på kvällen. Tyvärr har vi ju ingen balkong, men som jag brukar säga, det löser sig, och det gjorde det också. Tyvärr var det inte min förtjänst, istället för att dra en massa sladdar och bära ut alla grejer fixade A en hylla som han byggde upp till balkongen så vi kunde ställa grillen på den. 

 

 

En nyfiken Joshua vill vara med pappa när han grillar

 

 

En nöjd man, en kall öl och grillning, kan det bli bättre :) 

 

Inte nog med att han fixade det, han gjorde dessutom iordning Alexanders cykel så han kan börja cykla nu. Se bara vad som kan hända när det blir lite fint väder :) 

 

 

Det var en glad lite kille som susade iväg på cykeln. 

 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback