Dagens inköp

Har äntligen beställt en matta. A har varit emot det av ngn anledning. Men nu har jag lyckats övertala honom :) Det ser ju så kalt ut utan men men. Den 10 februari kommer den och det passar ju alldeles lagom eftersom vi flyttar straxt efter. Vi får ju dessutom nycklarna i mitten av februari så då kan vi ju ta upp mattan dit direkt, en sak mindre vid själva flytten. En stor svart ryamatta blev det iaf.

 

 

Funderade på om man skulle ha en i färg först, men det är lättare att ha andra detaljer i färg om man vill byta sen. Mysigt med en lite lurvigare matta och praktiskt när man har småbarn om det spills ngt så syns det inte lika väl. Däremot finns väl risken att man kommer att svära lite när man trampar på små legobitar som gömmer sig i den, men det får man på köpet :)

 

Nu ska jag försöka avsluta min religionsuppgift... suck


Kommentarer
Postat av: Alex

Hejsan gumman skönt att du hittade en matta. Jag skulle gärna vilja se ett kort på småttingarna när dom spanar in varandra =)

2009-12-11 @ 00:24:25
Postat av: Jag

Visste inte om jag fick lägga upp det här, är ok om jag gör det?

2009-12-11 @ 11:21:17
Postat av: Alex

ja det är ok om du lägger upp det,,, Hela världen måste ju se sötnosarna

2009-12-11 @ 18:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback