Lucia

Imorse gick vi upp och tittade på Lucian på TV. Te, lussebullar och pepparkakor :) mysigt. Kände att jag blev lite blank i ögonen, minns ju hur det var när man själv var Lucia i skolan. Vi hade så himla roligt när vi lussade hela dagen. Men vi hade jättemysigt imorse med :) Phoebe som brukar sova till halv tio vaknade och ville vara med hon också och när det var slut så sov vi en stund till :)

 

 

Var på stan när de öppnade och då kom Norrköpings Lucia med tärnor, då blev jag också lite gråtmild ha ha, jag får skylla på hormoner eller ngt :p

Sen var vi på kalas för As ena syster som fyller år imorgon. En massa gott fika :)

 

Nu ikväll var jag på lite luciamys/planeringsmöte med två gamla klasskompisar. Vi håller på att planera en klassåterträff i vår. Från början skulle vi vara flera och ha möte först men vi hade kul ändå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hormoner..................???????????????

2009-12-14 @ 09:03:48
Postat av: Anonym

Antar att det finns kvar en del i omlopp efter graviditeten och jag ammar ju fortfarande... jag vet inte. Eller så lät det bara bra :)

2009-12-16 @ 11:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback