Måndag morgon

Usch vad kallt det var imorse... eller ja, det är det väl fortfarande :) Men idag tog jag på mig fleecetröjan när jag sprang, det var varmt och skönt. Man bir ju varm när man springer men jag är ju lite extra rädd om brösten när jag ammar. Halt var det också, höll på att drutta på ändan både i trappan vid campus och på bron, då fick jag hålla mig i. Men jag tog mig runt på 22 min och det är nog det bästa hittills och med tanke på att jag fick ta det försiktigt där det var halt så är jag väldigt nöjd :)

Men det var segt att komma upp imorse, Phoebe var ju vaken igår. Så jag satt med henne till klockan var nästan ett, då gav jag upp. A lade sig tidigt och jag gick omkring en stund och sen tittade jag lite på The Hills och The City. Vill inte låta henne somna vid bröstet, det är ingen bra vana men inatt fick jag som sagt ge med mig. Vet inte vem som somnade först :)

Men nu ska jag nog gå in och pussa lite på henne så får vi se om hon vaknar. Måste ställa om hennes dygn nu, för det här funkar ju inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback