Mera kaka

Har precis haft mor och far här på en liten kvällsfika. A ville baka ikväll igen och den blev lika smarrig som igår :) Men ikväll ska jag sluta innan jag blir illamående. Usch, nu får det räcka med sött för ett tag.

 

Träffade Alex och Jenny på stan idag med deras småttingar. Phoebe och Gustaf var väldigt intresserade av varandra hi hi. Men det är ju bra, trevliga svärföräldrar :p Tittade lite i affärerna och fikade. Åh vad det finns mycket fint nu. Hittade jättefina ljusgrå handdukar på hemtex som kommer att passa väldigt bra till vårat nya badrum ;) Får skicka ett litet brav till tomten hi hi. Vi kan ju inte ha rosa handdukar i ett blått badrum! Dessa j-a blåa badrum! Förstår inte varför man envisades med att göra alla badrum blå! Tre av fyra badrum jag har haft (inkl den nya lgh) är blå. Har trivts väldigt bra med mitt vita och rosa badrum som vi har nu. Ja ja.

 

God natt

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback