Onsdag

Idag har jag inte varit hemma mycket! Först till sjukhuset för att göra en kontroll på Phoebes lilla hjärta, men allt var bara bra. Sen till farmor och farfar med syrran och Peter. Fikade och pratade lite. Sen till stan och gjorde lite fynd. Och snäll som min syster är så fick Phoebe två små bodys och jag fick en namnsdagspresent :D Ett par jättefina skor!! Syrran köpte ett par likadana till sig själv också så ngngång framöver får vi gå ut i dessa och slå klackarna i taket :) Egentligen har jag inte namnsdag förens den 23 januari... och egentligen inte då heller eftersom de har tagit bort mitt namn ur almanackan men vi firar den då iaf :)

 

 

Åt middag hemma hos mamma och pappa eftersom grabbarna hemma hade ätit när jag var borta och dessutom stoppat i sig all mat själva :p såg på ett nytt avsnitt av morden i Midsomer. Och SEN kom jag hem och då sov de två små.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback