Onsdag

Vem var ute och sprang imorse snön???? Mhm det var jag det :) Med snön som blåste i ansiktet. Såg ut som en halv snögubbe när jag kom hem.

Nu har jag sett på det senaste avsnittet av Gossip girl och ätit julfrukost. Mysigt efter att ha varit och lämnat Joshua på dagis i snöfallet. Nu är det ju kanonväder att vara ute och leka i. Alexander protesterade inte det minsta när han fick ta på sig termobyxorna, det brukar vara lite trams med kläder annars.

Ska försöka plugga lite nu innan Phoebe vaknar.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Jag är så stolt över dig vännen... Pussa lilla prinsessan från mig :-)



PUSS & KRAM //A

2009-12-16 @ 14:52:24
Postat av: Syrran

Men vilken hurtbulle du blivit! När hände det!?

2009-12-16 @ 23:44:28
Postat av: Jag

Åh tack Amelie :)

Jag fick ett ryck för ett par veckor sedan men, det gå nog snart över om det ska fortsätta snöa så här ha ha.

2009-12-17 @ 12:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback