Torsdag

Idag är det julavslutning på Alexanders skola. De har lagt det på kvällen och det är ju bra för de som jobbar.

Nu ska jag snart iväg till jobbet på julkaffe. Känns bra att man inte blir bortglömd när man är hemma och är mammaledig :) se om vi får ngn julklapp iår. Har ingen lust att ge mig ut i stormen, nu har det iaf slutat snöa, men jag skippar nog tanken på att promenera.

 

Tänkte prova det nya nagellacket jag fick i godiebagen från Nellys High heels partyt. det ärlite ljustbeigt och ska vara stärkande, dessvärre, när det kom på nageln blev det lite dassig färg och det såg ut som såna där gulaktiga naglar man får om man har rökt i 30 år... nej tack!!! Så det fick bli vanligt genomskinligt istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback