Allvarligt!!!

Kvällens omgång av Melodifestivalen var ju ett skämt. Kan inte säga att jag tycker ngn skulle vinna. Sarah Dawn Finer var väl den som var hyfsad men en ballad blir lite tråkig i den stora tävlingen, de försvinner lätt in i mängden. Nä jag tror på Måns i globen, det blir nog han som vinner. Spännande att se.
Åt "Fish food" till efterrätt ikväll. Det var gott he he. Visar imorgon vad det är :)

Nu hoppas jag bara att pappa kan slita sig från TVn och vara snäll och följa mig hem, det är typiskt, när man vill att de visar reklam i filmen, inte fan kommer det ngn reklam!


God natt. Nu ska jag hem och breda ut mig i min stora säng som jag får ha helt för mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback