Deckad....

Dålig uppdatering på ett tag men ligger just nu i den jävlaförbannadehelvetespissvinterkräksjukan. Ursäkta språket men den heter faktiskt så på riktigt, man brukar bara korta av den till vinterkräksjukan för att det ska låta lite bättre. Så idag är det dag 3, börjar må lite bättre, iaf så pass att jag orkar sitta i sängen med datorn i knät. Har suttit här inne i min karantän och sett på melodifestivalen på datorn, passar på att ge ett stort tack till dagens teknik :) Stackars baby J ligger och sover bredvid mig. Det är han och jag som råkat illa ut, hoppas bara resten av familjen klarar sig!!!! Jag tycker så synd om honom, det är jobbigt för en annan men han förstår ju liksom inget. 

 

Lite kort om kvällens melodifestivalsomgång. Måns var ju solklar sen hade jag svårt att bestämma mig, men han gick ju vidare iaf. Sen sitter jag och funderar lite på det där med hårdrock. Äre det verkligen hårdrock eller kanske typ mjuhårdrock?? Jag växte upp med en bror som lyssnade på hårdrock och jag kan inte minnas att det handlade om kärlek, det var ju likadant med The Poodles som var med för ett par år sedan. Är inte hårdrock mer sex, drugs and rock´n roll, eller har jag fel? Även om många hårdrocksband som tex Metallica, Guns´n roses och The scorpions har gjort ett par balader så handlade väl inte den lite "hårdare" musiken om kärlek... ja ja. Eller också så har det kommit en massa olika Methal som jag blandar ihop det med. Den som vet får gärna upplysa mig :)

 

Det är allt jag orkar för idag, håll tummarna för oss nu så vi blir friska snart!!

 

Kram


Kommentarer
Postat av: Syrran

Ha ha jaså, det är så det heter! :-)



Puddelrock är väl lite softare än hårdrock eller metal... Tror jag iaf...



Krya på dig!

2009-02-15 @ 22:37:33
Postat av: Oma

Kunde du hitta den under fullständigt namn på SMITTSKYDDSINSTITUTET?

Hoppas att magen är bättre nu.

Kram

2009-02-15 @ 23:45:02
URL: http://liewe.blogg
Postat av: Jag

Ja jag har starka bevis på att det är så den heter :)

2009-02-18 @ 08:56:42
URL: http://liewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback