Fest, Bowling och Melodifestivalen

En summering av den här dagen. Var ju på middag (?) (kl 3) hos arbetskamraten. Mycket trevligt och VÄRLDENS läckraste lägenhet. Den var precis så som jag skulle vilja ha det, gammal med runda hörn och roliga vinklar. Hon hade även fått hjälp med att få fram detaljer som bjälkar och liknande. Riktigt fint var det! God mat och trevligt sällskap var det också. Det hade varit kul att vara med på kvällen men vi var ju upptagna. Oh jag måste berätta, vi skulle träffas utanför hennes port kl 2 och jag var FÖRST!!!! Kan ni fatta? Kanske inte ska säga egentligen att jag var där fem över men det är ganska oväsentligt för jag var iaf först!! :)

 

Ikväll var vi iaf och spelade bowling med två av As kompisar och deras flickvänner. Mycket trevligt. Jag kom på 3e plats så jag är nöjd.

 

  

Gu vad snygg man blir när man står så där!!! eh... nä

 

 

Melodifestivalen hade de på storbildstvn. Jaa... vad ska man säga tyvärr så hörde man inte alla låtar så bra eftersom det var ganska hör ljudvolym men att af Ugglas skulle komma till andra chansen var ju katastrof!! Visserligen bad hon ju snällt :) (he he) men ändå. Nej den var riktigt kass. Tyvärr var det väl ingen utav dem som gav ngt större intryck på mig men som sagt jag hörde dem med en massa extra dunsar i bakrunden. Spännande att se nästa lördag vad som kommer då :) 

 

God natt

 

 


Kommentarer
Postat av: Amelie

Måste säga att jag är väldigt solt över dig gumman.. Först, inte illa.. Ha det bra, kram kram

2009-02-08 @ 00:53:01
Postat av: Jag

Ja visst var jag duktig :)hi hi

2009-02-08 @ 20:54:03
URL: http://liewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback