Fit for fight

Ok nu är jag tillbaka och nästan helt som vanligt, fortfarande väldigt trött och lite dåligt med ork men det kommer. Igår var jag utanför dörren för första gången. Hade tid hos tandläkaren och skulle laga hål. När jag kommer fit och hom tittar på tanden så visar det sig att det inte var ngt hål så ja fick åka hem igen :) det var tydligen bara ngn lite missfärgning. Visserligen har jag ett hål i min visdomstand men de rekomenderar att ta bort den istället för att laga det men de måste operera bort den för den har tydligen en jätte "svans". Kosta kommer det också göra, fan att det ska vara så dyrt, ja ja. Men den här gången blev det billigt :) antagligen första och sista gången det var billigt hos tandläkaren :)

 

Istället åkta jag ner till stan och mötte upp svärmor och As två systrar och barnen och åt lunch och fikade, trevligt. När vi kom hem igen var jag helt slut. Men jag och Nina hade pratat om att ses och när jag ringde henne så var hon på stan, så det var ju bara att traska ner igen, tur att man bor ganska nära :) Vi satte oss och fikade lite för jag orkade verkligen inte gå mer.

Vi ska ses idag med så jag ska väl börja göra mig iordning nu

 

Later


Kommentarer
Postat av: Syrran

Skönt att du mår bättre! Men du kanske ska vila lite också och inte bara ränna på stan! ;-) Kram

2009-02-18 @ 21:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback