Gah!!!

Ok jag måste erkänna en sak. Jag har träningsvärk! Tyvärr är det inte för att jag har varit duktig och tränat massor på sistone (inte en enda dag) utan för att jag helt enkelt dansat en hel kväll. Ont i fötterna har jag också fortfarande men det beror dock på skorna. Men det här är helt sjukt, jag är stel i hela kroppen!! Det tar tydligen mer på en att bugga än vad jag trodde, speciellt med tanke på att jag mest blev omkringkastad som en vante ha ha. Men roligt var det så det är definitivt värt det :)

Körrepetitionen gick bra iaf men det är tur att jag har mamma med som håller koll på vart vi ska vara för jag hade visst helt fel. Taskigt att stå på fel ställe och ingen är där. Det var roligt iaf för nu börjar man kunna det lite bättre. Jag har ju inte kunnat vara med så mycket på sistonen eftersom vi har varit lite sjuka. Men så här lär man sig mycket.

Nu är jag hos mamma och pappa, eftersom A ska jobba inatt också så får jag sitta hemma själv och se på Melodifestivalen och det är så tråkigt. Så det blir lördagsmys med mamma och pappa istället.


Kram

Kommentarer
Postat av: Oma

Så bra, att det är mysigt fortfarande med lördagsmys med mamma och pappa.......

2009-02-28 @ 23:31:07
URL: http://liewe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback