Jaa....

Visserligen är jag kräsen när det gäller frisörer men när man suttit i minst en halv timme och förklarat vad man vill ha och vad man INTE vill ha så hoppas man ju att de har fattat. Det var en ny frisör där jag brukar gå. Hon var jätte bra och trevlig och jag är jätte nöjd med färgen men slingorna blev inte alls vad jag tänkt mig. Försökte förklara att jag inte ville ha en massa slingor utan bara en här och där men ändå så blev det "vanliga" slingor. Ja ja det ser ju bra ut ändå och det är väl huvudsaken. Annars gillade jag henne. Har man en frisör ett tag brukar de ju lära sig vad man vill och hur håret funkar osv. 

Hon fick dessutom jobba över en timme innan det var klart och det var ju snällt. Men hon behövde inte stajla, dels därför och sen kände jag mig jätte stressad eftersom A ringde och var sur för att jag inte kom och hämtade baby J för att han skulle plugga, men men vi är sams nu iaf.

 

Och imorgon ska man jobba igen.... usch. Svärmor ska vara barnvakt den här veckan, så imorgon får jag sällskap till jobbet då As skola ligger nära. Längtar tills nästa vecka då man är "ledig" igen. Men Alisa är tillbaka på jobbet så det blir nog roligt ändå.

Nä nu måsta jag få minigris i säng, lille skrutten han vägrar att sova.

 

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Syrran

Ska du jobba igen? Hur länge då? Du får väl lägga upp en bild så vi får se nya frisyren! :-) Kram

2009-02-03 @ 17:20:53
Postat av: Jag

Japp men bara den här veckan :) sen är jag ledig igen. Jag måste bara fixa till frisyren innan :) har ju bara uppsatt på jobbet och då ser man ju inte så mycket.

2009-02-05 @ 10:54:48
URL: http://liewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback