Julfest

Hoppsan hade visst inte bloggat igår upptäckte jag nu. Dagarna flyter lätt ihop när man inte gör ngt specielt om dagarna. Igår hade jag iaf bestämt mig för att vara duktig och göra massa saker, städa, lämna papper till försäkringskassan mm. Jag började med att vaxa benen och bada baby J, sen blev han trött så jag la honom för att sova middag. Efter det gick luften ur mig totalt och jag satt resten av dagen framför tvn eftersom baby J fick feber igen och sov stort sett hela dagen. 

 

Nu har jag exakt 40 minuter på mig att fixa iordning mig inför förra årets julfest med jobbet. Var på stan med Alisa och hittade en klänning som ska på nu. Tur, jag trodde faktiskt inte jag skulle hitta ngt eftersom man aldrig gör det när man är ute i sista minuten men som sagt, idag hade jag tur. 

 

Återkommer med bilder senare-

 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback