Kalas

Länge sen senaste inlägget. Har inte gjort så mycket i veckan men det har inte blivit av. Idag har vi iaf haft 1 års kalas för lilla Baby J. han fyller iofs inte förän på tisdag men vi hade kalas idag. Min kära syster kom hit för detta event :) och hon hade med sig världens sötaste små kisseungar. Blev kär i en av dem men tyvärr har vi inte riktigt plats för en katt just nu.

Igårkväll låg en av dem innanför min tröja hela kvällen. Hon var så mysig, en långhårig lite tuss.

 

 

 

 

 

 Jag har en bebis i magen hi hi

 

 

Världens sötaste 

 

Och alla blev vi lika förtjusta *kram kram kissen*

 

Men som sagt, idag hade vi ju kalas. 15 stycken tryckte vi ihop oss i vårat lilla vardagsrum. Men det gick bra. Kan knappt fatta att det har gått ett år redan Han såg ju ut så här alldeles nyss!!!

 

 

 

Massor av fina presenter fick han!!

 

 

Nästan alla paket, hm... var ska jag börja?

 

 

Storebror hjälper till att öppna paket

 

 

Ha ha jag undrar vad han tänker här!!

 

 

Gott var det iaf, det blev gräddtårta på ettårsdagen, nästa år har han kvalat en kolatårta. För man behöver ju trots allt lite tänder för att kunna äta den ordentligt :)

 

  

 

Lite av vad som var i paketen.

 

På kvällen kom A syster och sambo för att gratta. Efter Alla sötsaker  och ingen riktig mat på hela dagen kändes det inte så aktuellt med ÄNNU mera tårta. Eftersom ingen av oss orkade laga mat så fick det bli toast. Sist vi åt det var när de var här med ha ha. Men det är alltid lika gott.

 

 

Lill As "spunge Bob"

 

Det blev mest bilder i det här inlägget men en bild säger ju mer en tusen ord sägs det ju så då har jag väl sagt en j-a massa nu då :)

Nu blir det sängen, är jätte trött efter dagen. Imorgon ska jag till frisören.... hm får se vad man hittar på den här gången... närå det blir inget drastisk, får se om ngn märker ngt :)

God natt

 

 


Kommentarer
Postat av: Syrran

Tack för senast! Klart ni ska ha en liten kisse! :-)

2009-02-02 @ 20:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback