Lördags morgon

Ligger på soffan nu, är såå trött. Baby J vaknade kl 6 imorse, inte riktigt vad jag hade tänkt mig en lördagsmorgon.

Jobbade sista dagen igår så nu ska jag vara ledig ett tag igen, det ska bli så skönt :) 

I förrgår var jag och Amelie uppe hos Nina och tittade på deras nya lägenhet. det var jätte mysig. Sovrummet skulle jag definitivt inte ha ngt emot att byta :) Synd bara att de har tagit bort öppna spisen annars var den var jätte fin. Det finns ganska många gamla hus här omkring men de förstör dem så mycket när de tar bort de "gamla" detaljerna som t ex sänker taken, tar bort öppna spisar mm. Såna grejer är ju så fina detaljer. Dessutom vad är det för speciellt med att ha en gammal lägenhet om man försöker göra om dem till nyare. Om vi köper en lgh så ska vi ta fram de gamla detaljerna igen. Men som sagt det är ju om man köper, hyr man kan man ju tyvärr inte göra det.

 

Åh vad kul vi ska ha igen :)  Måste få till en kväll snart och dricka vin och fixa oss och gå ut och dansa :) ihi hi

(Amelie tyckte hon såg alldeles för förvånad ut här men nej gumman, du är jätte söt!! så de så :) )

 

Måste berätta att jag nu även har fått en bagare till sambo. Kock har han alltid varit men två dagar i rad nu har han BAKAT! moccarutor och Brownies mumselimums. Så de smaskade vi på igår när vi hade fredagsmys. Såg först på Madagaskar och sen började vi titta på Star Wars. Sen blev klpckan för mycket så vi får fortsätta idag.

 

,

Lill a och jag myser i sofffan medans A fixar fika :)

 

Nu måste jag fixa iordning mig, ska på 45 års kalas hos en kollega. Hon ska ha fest hela dagen, tyvärr kan jag nte komma ikväll då det är lite mera ös så det får bli lite lugnt nu på em istället. Det blir väl jag, Alisa och de lite äldre men men trevligt blir det nog ändå.

 

Late


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback