Morgonen efter...

Seg som bara den. Kvällen igår var i vilket fall lyckad. Jag och snygga Alisa möttes upp på världens bar innan för att ta en drink. 

 

  

 

På plats blev vi bjudna på en fördrink och sen satte vi oss till bords. Det var lappdragning, som tur var var det en som var lite omtänksam och såg till att Alisa fick byta till vårt bord. Buffén var god, tyvärr var jag faktiskt fortfarande ganska mätt efter min lunch så tyvärr så kunde jag inte äta så mycket. 

En kille var där och underhöll och hade en massa lekar och grejer. Tyvärr så gick det inte så bra för vårat lag, "sammlaget" men men. och självklart så innehöll kvällen även en massa dans.

 

 

 

Som alltid en trevlig kväll. Hade ju varit skönt med sovmorgon förstås men istället ska man iväg till kyrkan och ha långövning med kören istället.... suck. Inte blev jag gladare när min iskalla sambo kröp ner i sängen och väckte mig en hel TIMME innan jag behövde gå upp. Ja det är tur att man är ung :) sova får man väl göra när man är gammal.

 

Nu ska jag avnjuta det sista av mina nybakade scones innan jag springer iväg. Var hungrig när jag vaknade trots kebaben på vägen hem för bara ngr timmar sen.

 

Later alligator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback